środa, 2 maja 2018

RED JACKET

Hej Wam!

Po eleganckiej stylizacji pora na coś w stylu 'casual'. Ostatnio bardzo polubiłam się z czerwienią, stąd też przy zamówieniu z NA-KD zdecydowałam się na kurtkę w takim kolorze. Mimo rozmiaru 34 ma krój oversize, co bardzo mi się podoba. Jest też trochę krótsza, a co do wykonania - nie mogę się do niczego przyczepić. Jeansową spódnicę zestawiłam z klasycznym t-shirtem, biało-czerwonymi butami Nike, a dodatkami są czarna saszetka, złote kolczyki oraz okulary w stylu lat 80. Co myślicie?

Pamiętajcie o kodzie zniżkowym 'sabinaes20pl', dzięki któremu zapłacicie 20% mniej za zakupy na www.na-kd.com/pl. 

Do kolejnego!
S.♥
Fot.:Anita M.













Spódnica/Skirt-New Look
T-shirt-Bershka
Saszetka/Bag-Sinsay
Buty/Shoes-Nike
Okulary/Sunglasses-Sinsay
Kolczyki/Earrings-Bershka

39 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda żakiet, idealny do stroju na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyglądasz! Extra fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest wprost fenomenalna! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slay! In love with your casual chic look!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta kurteczka :) Ogólnie stylizacja jest śliczna, idealna na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi
    I like the style of your dress, a good idea to make niche blog about fashion.
    if you can advice, provide information and tips on various types of clothing for various events, or various types of body shape.

    Obat tradisional ereksi penis lemah mudah loyo

    Cara cepat mengobati klimaks dini paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look, kurteczka nadaje mega ożywienia całości. Ale najbardziej spodobała mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka bardzo mi się podoba! :) Wyglądasz naprawdę świetnie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice and cool outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/03/chantilly-day-4-apotheosis/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, jak zawsze wszystko pięknie współgra. Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta kurteczka! Bardzo mi się podoba! Koszulka też fajna niby prosta ale czcionka napisu robi swoją robotę ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zestaw na luzie, bardzo podoba mi się ! uwielbiam czerwień

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest naprawdę świetna :D Bardzo podoba mi się kolor kurtki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kurteczka , bardzo pasuję Ci czerwień :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ;*
    super stylizacja <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja - sportowy, wygodny look :D Przepięknie wyglądasz w spódniczce mini ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja! Bardzo lubię taką sportową elegancję ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie ;), fajne buty.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spódniczka bardzo ładnie wygladasz ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem ładna, prosta stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka genialna :) Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz! Super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Typowe, miejskie połączenie kolorystki w stylizacji :)
    Udany efekt!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie trochę w stylu lat 90. Dla mnie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również ostatnio bardzoo polubiłam kolor czerwony ;) okularki też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta kurteczka jest BOSKA! Kolor cudo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie piękne zdjęcia <33 Wyglądasz cudownie :)Piękna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, czerwień pięknie ją dopełnia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamówiłam takie same okulary ale w czerwonym kolorze i ja wyglądam w nich okropnie ale ty wyglądasz w nich super:) Mój ulubiony look :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ci w takich włoskach! Kurteczka fajna :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny jest ten zestaw
    Super w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny look, podoba mi się kontrast czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)