wtorek, 30 sierpnia 2016

JEANS DRESS | rosegal.com

Cześć Wszystkim!

Wakacje dobiegają końca, ale mam nadzieję, że słoneczna pogoda jeszcze chwilę z nami pozostanie. Na jesienne zestawy jeszcze przyjdzie pora, a tymczasem przedstawiam Wam letnią sukienkę [TUTAJ/HERE]  od Rosegal.com. Jej lekki materiał imituje dżins, a fason wpisuje się w moje upodobania. Wykorzystałam ją podczas mojego pobytu w Gdańsku i bardzo przyjemnie się ją nosiło. Jest dosyć luźna jak na M-kę, ale wcale mi to nie przeszkadza. Co myślicie?

Pozdrawiam,
S.♥
Fot.:K.











Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE
Torebka/Bag-Reserved
Bransoletka/Bracelet-sammydress.com
Buty/Shoes-no name

32 komentarze:

  1. Sukienka idealnie do Ciebie pasuje kochana! <3


    www.iamaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna, oryginalna i bardzo kobieca sukienka!
    Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, uwielbiam rzeczy z odkrytymi ramionami :)
    Kliknęłam ;)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wyglądasz w tej sukience :-) Kliknęłam -cena 18,66, czy możesz kliknąć również u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Całość bardzo w moim guście :) Jesteś śliczna :*
    Klik :) $18.66

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest świetna i fajne pasują do niej te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są cudowne! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the dress and the bracelet!
    Have a great day beauty
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  9. odkryte ramiona to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i dziewczęca sukienka :) super wygląda z wiązanymi szpilkami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja i te buty :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja :* ślicznie wyglądasz ! :)
    moze wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne buty! ;* świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja :) sukienka jest świetna :P ale również spodobała mi się bransoletka :P
    dzięki kochana za odwiedzinki u mnie, co powiesz na wspolną obs? :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka - uwielbiam ten fason, a cały zestaw bardzo fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna jest ta sukieneczka <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely dreass
    kisses
    Anna
    www.justfashionable.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)